Felixistä on muodostumassa oivallinen lankavaraston vartija. Eipä tosin taida paljon hankintoja toppuutella mutta muuten viihtyy hyvin lankanurkkauksessani. Yhteiselo Tuiskun kanssa vielä vähän hakusessa. Parempaan suuntaan ollaan kuitenkin menossa. Ensimmäisenä päivänä Tuisku oli ihan kauhuissaan, istui ulkona sateessakin, ei juuri syönyt ja syöksyi vain takaovelta saunaan omaan turvapaikkaansa. Eilen kuitenkin innostui leikkimään kanssani lempileikkejään, söi, kävi hiekkalaatikolla ( ja ulkona kukkapenkissä) ja olipaljon enemmän näkösällä. Seurailee kovasti Felixin touhuja mutta sähähtää aina jos pentu eksyy liian lähelle. Felix, kaikkien kaveri vaihtaa onneksi vain suuntaa ja jatkaa omia touhujaan. Selkeästi on Kummallakin on vapaa pääsy kaikkialle joten ehkä noista vielä kaverit tulee. Ei varmaankaan pitäisi lukea netistä tässäkään asiassa mitään koska olen löytänyt vain huonoja kokemuksia...



Voi kun suloinen kisu <3 Ja ihania lankoja olet löytänyt
VastaaPoistaLovely pile of yarns. And that Felix is one sweet kitten! I understand Tuisku's hissing. When Sanzo came to us, Misse hissed like Sanzo would've been some terrible monster that is going to attack. But Misse got used to Sanzo after all. It just took some time.
VastaaPoista